Wij verzoeken alle leden vriendelijk om na te gaan of de contributie voor het verenigingsjaar 2026 inmiddels is voldaan. Uit onze administratie blijkt dat er op 26 juni nog een openstaand bedrag van ruim € 3.800,- is.
Ons doel is om de contributieadministratie vóór 1 september volledig af te ronden. Daarom vragen wij iedereen om dit zo spoedig mogelijk te controleren. Blijkt dat de contributie nog niet is betaald? Dan stellen wij het op prijs als je de betaling alsnog wilt verzorgen.
Met jullie medewerking kunnen we de administratie sneller en efficiënter afronden, wat ons veel extra werk bespaart.
Bedankt voor jullie medewerking!
Carlie Geerdink, Marcel Kroeze en Gert Kant